Kontakt
W mojej pracy stawiam na indywidualną opiekę i spersonalizowane terapie. Jeśli masz wątpliwości co do najlepszej dla siebie formy terapii lub nie wiesz, jak poradzić sobie z konkretnym problemem, proponuje konsultacje i wywiad psychologiczny. Dokładnie zdiagnozuję Twoją sytuację, omówię Twoje obawy i zarekomenduję najbardziej odpowiednią formę pomocy, aby pomóc Ci osiągnąć upragnione rezultaty
Pytania i odpowiedzi
Znajdą tu Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
W celu połączenia się ze mną online potrzebujesz jedynie aplikacji Skype. Na stronie podany jest link do mojego profilu, na który należy kliknąć. O wskazanej godzinie skontaktuję się z Tobą.
Za terapię online zapłacisz przelewem na numer konta: 78109019680000000113103073 lub blikiem na numer telefonu podany na stronie. Terapię należy opłacić 24 godz. przed spotkaniem w celu zarezerwowania terminu.
Jeśli potrzebujesz faktury powiadom mnie o tym, możesz ją odebrać osobiście lub zostanie wysłana na wskazany przez Ciebie mail.
Nie musisz przygotowywać się na pierwsze spotkanie z psychologiem. Zapytam z jakiego powodu zdecydowałeś się na konsultację lub terapię psychologiczną. Może to być problem, z którym się mierzysz, trudność emocjonalna, sytuacja życiowa lub cokolwiek innego. Pamiętaj, że nie musisz być przygotowany. Jestem po to, aby Tobie pomóc i przeprowadzić Cię przez ten proces. Wystarczy, że podzielisz się swoimi obawami i pytaniami, a ja na nie odpowiem dostosuję swoje podejście do Twoich potrzeb.
Jako psycholog i psychoterapeuta mam obowiązek zachowania poufności wobec wszelkich informacji, które uzyskam od pacjentów w trakcie terapii. Oznacza to, że informacje o klientach nie mogą zostać ujawnione bez ich zgody. W przypadku, gdy klient wyrazi taką zgodę, informacje mogą być udostępnione, ale tylko w zakresie, który został wskazany przez klienta. Zasada poufności jest fundamentalna. Jednak istnieje kilka sytuacji, w których jako psycholog i psychoterapeuta jestem zobowiązana do ujawnienia informacji bez zgody klienta. Dzieje się tak w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia klienta lub innych osób.